Pages

Wednesday, June 30, 2010

Sahabat Sejati

Assalamualaikum w.b.t.Semalam time jalan2 kat Bookfair, Kompleks PKNS Shah Alam ternampaklah satu ayat ni..Cam best je..Terus melekat dalam kepala. Ayat apa tu? Haa..Nilah ayat tu..


Sahabat sejati ialah sahabat baik yang tidak pernah berubah walaupun zaman terus berubah. Hah tu dia...!! Ingat tu kawan2..lagi satu ingatlah kucing tetap kucing. Takkan nak berubah jadi kura-kura plak.haha!
Maaf kawan2 mungkin aku tak mampu jadi sahabat sejati korang..(emo pulak)
Wassalam..

6 comments:

Kiddo. said...

sudah! tak payah nak emo. haha :D

kucing tetap kucing.
geli tetap geli. :P

Faizal Tauhir said...

aih..kena balik plak...
ah ko, ak nk emo jap pon xleh..haha!

Ainnur Farihah said...

oh kucing.
sgt comel.

emo?
emoticon?
emosi?

=P

*psssttt..sy xgemar sgt word verification ni.tolong remove bole?
time kasih.=)

Kiddo. said...

sbb kau xbg aku emo, kau pon xbley la nk emo. haha !

ko tak payah nk risau, ko sahabat aku. HAHA ! tibe2.

Faizal Tauhir said...

ainur: emocat..haha!baiklah akn ku remove verification trsebut..
izyanti: ko mangsa buli mne bleh emo2..wah tengkiu mangsa buli..ko tetap anggap ak shbt..hahahaha!

sukacakap said...

i like...betol3...aku setuju..tp nk cari sorang yang betol3 sejati tu susah..just understand each others..tu dah cukup.....\(^o^)/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...