Pages

Monday, February 21, 2011

Semangat

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Setiap masa yang berlalu adalah anugerah yang tidak ternilai. Kerana selagi itulah kita diberi kesempatan untuk terus memperbaiki diri, kesilapan dan menambahkan kebajikan.

Sekadar untuk menambahkan semangat tika suasana petang yang hening ini, marilah kita teruskan kehidupan seharian kita dengan sebaik-baiknya. Tapi, tidur pun sodap jugak ni. Rehatkan diri sebentar ya.

Siapa yang berusaha, dialah yang akan berjaya

~Apabila selesai suatu perkara, lakukan perkara lain pula dengan bersungguh-sungguh~


3.15 pm,
Monday, 12 February 2011

8 comments:

tiqa ab @tiqi said...

:)
dh lm xdgr man jadda wa jadda!
thnx sbb mengingatkan. :)

Faizal Tauhir said...

u r welkem..ak pon tbe2 tjumpa balik sentence tu..huhu

Qamarul said...

betul tue.. perkara yg lalu tu kite tinggalkan n berubah laaa..

sbb selagi kite hidup kite sebenarnyer diberi peluang lagi oleh Allah..

Qamarul said...

aku telah tertag kou.. haha
kalau free wat laaa.. kalau tak free tak pe..

http://qamaruluramaq.blogspot.com/2011/02/edit-photo-contest-by-hajar.html

Faizal Tauhir said...

Qama: betul tu Qamarul..ak rase ak dh byk wat bnde sia2..

psl tag tu tgokla ye klu ak brkesempatan..:)

Qamarul said...

haha kou bia je tag tue.. wer bile nak futsal lagi..?

Faizal Tauhir said...

hehe..sori bro..futsal cuti sem nnt la..xpun bleh je nak wat klu weekend sume free..skrg ni bz skit..xbrani nak tmbh bz lg..huhu

Qamarul said...

ahaha student laa katekan.. aku paham.. ha3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...