Pages

Friday, May 14, 2010

Mari Ramai-ramai Kita Membaca

Saya di sini ingin mengajak saudara-saudari supaya sama-sama kita membaca. Tidak kiralah apa jenis bahan bacaan sekali pun. Tapi setakat ajak sahaja tidak tahu pula ape yang hendak dibaca.
Mari saya kongsikan sedikit bahan bacaan yang menarik untuk dibaca disamping dapat menambahkan motivasi diri kita. Click pada imej untuk mendapatkan lebih informasi.
Best buku ni.Tak bosan baca.Isi-isinya cukup menarik.Rasa tak boleh berhenti baca.Ulang-ulang banyak kali pon rasa cam baru baca gak.haha!

Yang ni pun tak rugi baca.Yang seronoknya baca sahaja dah rasa macam menjadi individu yang berkredibiliti.Berkredibiliti kerana mampu membaca buku motivasi.Sebab tak pernah baca buku motivasi sebelum ni.Baca komik rajin la.Itu pun pinjam orang lain punya je.haha!


Hah!Yang ini memang sesuai untuk remaja belia.Memang best.Tak tahu nak gambarkan macam mana.Rasa macam dah jatuh hati pada hobi membaca ini.Apa-apa pun, buku ini memang best.Sebenarnya tak baca lagi pon buku ni.InsyaAllah I will finding it a.s.a.p.

Itu sahajalah ingin saya kongsikan hari ini.Mari sama-sama kita jadikan membaca satu budaya rakyat Malaysia.Selamat Membaca!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...